Όσον αφορά δε το τίμημα των διοδίων να μην μιλήσουμε. Θεσσαλονίκη - Θήβα 12.5 ευρώ one way. Στην επιστροφή μας χάρισαν και 2 ευρώ. Σύνολο 23 ευρώ. Πολύ καλά (!!!!) για την ποιότητα του δρόμου!!!!
Τον πολίτη ποιος τον σέβεται;;
Ιστολόγιο για λοιμώξεις, εμβόλια, αντιβιοτικά, πρακτικά θέματα, οδηγίες διάγνωσης-θεραπείας, περιστατικά κλπ. / A site about infectious diseases, vaccines, antibiotics, practical issues, guidelines for diagnosis-treatment, case reports etc.
Τον φορολογούμενο πολίτη δεν τον σέβεται ΚΑΝΕΝΑΣ. Που να δείτε το οδικό δίκτυο της περιοχής μας (Αιτωλοακαρνανίας). Είμαστε ο μεγαλύτερος σε έκταση νομός στην Ελλάδα, ο τρίτος νομός σε πληθυσμό και σε συνδυασμό με το κάκιστης ποιότητας οδόστρωμα, ο δεύτερος (νομίζω) σε τροχαία ατυχήματα, μετά το νομό Θεσαλονίκης. Οι αριθμοί νομίζω τα λένε όλα και η αδιαφορία των υπευθύνων είναι εμφανής !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε απόλυτο δίκηο. Έχει γούστο όταν σε κάποιο σταθμό διοδίων πληρώνεις 2.75 ευρώ. Λες ότι ο επόμενος δρόμος θα είναι άριστος. Και όμως έχει τα κακά του χάλια. Πιθανόν πληρώνουμε για να τον φτιάξουν, μια και χάλασε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από την κατασκευή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την Θεσσαλονίκη δεν ξέρω αν έχει τα πρωτεία στα ατυχήματα. Ξέρω ότι είναι πρώτη στο κακό οδόστρωμα. ΟΛΟΙ οι δρόμοι (μικροί και μεγάλοι, κεντρικοί και μη) έχουν τέτοια χάλια που θυμίζουν σκαμμένα χωράφια.
Αλήθεια, ποιος ο σκοπός των τελών κυκλοφορίας που πληρώνουμε; Και αφού πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας γιατί πρέπει να πληρώνουμε και διόδια;