Σεπτεμβρίου 12, 2018

ΜΗΝΙΓΓΙΤΙΔΟΚΟΚΚΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΟ (Β) - Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

Πολύ φασαρία για απλά πράγματα.
Διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση για εμβόλιο εκτός εθνικού προγράμματος (μόνο σε ομάδες υψηλού κινδύνου). Σε ποιούς απευθύνεται και από ποιους κατευθύνεται;
Οι γονείς ρωτούν. Ορθώς πράττουν.
Οι γιατροί γιατί ρωτούν; Θα το χορηγούν ή όχι;
Μα το θέμα είναι λυμένο από τη βάση του. Όλοι οι επίσημοι φορείς έχουν την πάγια αρχή ότι οι γιατροί οφείλουν να ακολουθούν το εμβολιαστικό πρόγραμμα του κράτους. Αυτά επισήμως.  Αν ανεπισήμως ισχύει κάτι άλλο δεν είναι γνωστόν.
Συνεπώς ένα εμβόλιο που είναι εκτός εθνικού προγράμματος δεν το χορηγείς. Τόσο απλά. Αυτή οφείλει να είναι η απάντηση του γιατρού σε όποιον τον πιέζει.
Τώρα αν η εταιρεία θέλει να ξοδέψει τα λεφτά της για να διαφημίζει ένα προϊόν εκτός προγράμματος, καλά κάνει. Δικά της είναι. Προσδοκά κάποιο κέρδος. Ο γιατρός τι λόγο έχει να υποκύψει; Αυτός τι προσδοκά;
Αν και όταν το εμβόλιο εισαχθεί στο πρόγραμμα τότε μπορούν και οι γιατροί να το χορηγήσουν.  Μέχρι τότε υπομονή. Ποτέ κανένα εμβόλιο δεν αποδίδει το βέλτιστο όταν χορηγείται μερικώς ή κατ΄ επιλογήν.
Σε τελική ανάλυση η εμπορική διαφήμιση ενός φαρμάκου και δη εμβολίου δεν περιποιεί τιμή σε κανέναν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου