Η Εβδομάδα των Παθών φέτος νομίζω ήταν διαφορετική, μετά τρία χρόνια εγκλεισμών και απαγορεύσεων. Ο κόσμος πλημμύρισε τις εκκλησίες σε μέγιστο βαθμό. Σε κάθε ναό, μικρό ή μεγάλο, ακόμη και τα παρεκκλήσια. Η Ζώσα Εκκλησία έδειξε πόσο την ενόχλησαν τα απαγορευτικά μέτρα κατά την πανδημία, τα οποία είχαν υιοθετηθεί και από τη Διοικούσα Εκκλησία. Και απάντησε με τη μαζική παρουσία και την ενεργό συμμετοχή της στις ιερές ακολουθίες και τις λατρευτικές εκδηλώσεις.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους.
Ἀγαπητέ μου κ. Καβαλιώτη, ὅσον «παράξενον» καί ἄν σᾶς φανῇ, θά πρέπῃ νά σᾶς πῶ ὅτι, ἄν ὁ λαός αὐτος ἦτο ἀληθῶς Ὀρθόδοξος, οὐδείς ἔπρεπε νά πατήσῃ στούς ναούς, διότι αὐτοί κατέχονται ἀπό Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς) ψευδεπισκόπους, οἱ ὁποῖοι κηρύττουν ἔργῳ καί λόγῳ ἕξ αἱρέσεις καί συμμετέχουν εἰς τέσσαρα σχίσματα. Ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας διδάσκουν τήν ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΝ ἀπό τοιούτους «ἱεράρχας», τοὐτέστιν τήν διακοπήν κοινωνίας μετ' αὐτῶν, ἀλλιῶς κολάζεται ὁ ἄνθρωπος. Ὁ μαθητής τῆς ἀγάπης, Εὐαγγελιστής Ἰωάννης, μᾶς προστάσσει νά μήν τούς χαιρετοῦμε κἄν! Μόνον τότε θά ὑπῆρχε ἐλπίς νά συγκροτηθῇ μία Πανορθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία θά καθαιρέσῃ καί θ' ἀναθεματίσῃ αὐτούς τούς αἱρετικούς θεομπαῖκτας καί θά φέρῃ καί πάλιν τήν εἰρήνην εἰς τήν Νύμφην τοῦ Χριστοῦ. Μέχρι νά γίνῃ αὐτό, ἄν ποτε εὐδοκήσῃ ὁ Θεός, ὁ καθένας ἄς κάμῃ τό σπίτι του Ἐκκλησίαν. Ὁ μακαριστός π. Ἀντώνιος Ἀλεβιζόπουλος, εἰδικός ἐπί τῶν αἱρέσεων, ἔλεγεν ὅτι ἡ Νέα Ἐποχή δέν θέλει ν' ἀδειάσῃ τίς ἐκκλησίες, ἀλλά νά τίς γεμίσῃ μέ ἀπίστους!!! Καλήν Ἀνάστασιν νά ἔχετε κι' ἐσεῖς.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚον Χατζηνικολάου,
Να θεωρήσω ότι έχετε δίκιο. Δεν είμαι γνώστης των λεπτομερειών αυτών, αλλά πιστεύω ότι ο λαός γενικότερα δεν θέλει να ακούει για τους επισκόπους. Πλήν του σκληρού πυρήνα εκάστης επισκοπής, ναού κλπ. Αυτός ο πυρήνας είναι που χρησιμοποιεί την Εκκλησία για ίδιους σκοπούς, για ανέλιξη, για διευκολύνσεις και ποικίλους άλλους λόγους και όχι επειδή αγάπησε την εκκλησία και τους επισκόπους. Δεν ξέρω αν έχω δίκιο. Την ανάρτηση εγώ την έγραψα με το εξής πνεύμα: ο κόσμος δεν δέχτηκε κανένα μέτρο απαγόρευσης, υποχρεώθηκε να το δεχτεί. Και μέσα σ΄ αυτούς που τον υποχρέωσαν ήσαν και οι υψηλά ιστάμενοι της Εκκλησίας. Όχι οι παπάδες του ενός ή του άλλου ναού. Πήγε λοιπόν τώρα στις εκκλησιές μαζικά για να δείξει τι ήθελε και τι θέλει. Όχι για να δείξει τη συμπάθεια του στους επισκόπους και τους Άγιους Πατέρες. Οι πλείστοι εξ αυτών δημόσιες σχέσεις κάνουν και θέλουν να τα έχουν καλά με την εκάστοτε πολιτική εξουσία. Αυτό όπως καταλαβαίνετε αποβαίνει εις βάρος της αγνής και ανόθευτης καθοδήγησης και διαχείρισης του ποιμνίου. Τέλος πάντων, αυτό ήταν το σκεπτικό μου, και η ουσία είναι ότι οι εκκλησιές γέμισαν από κόσμο. Το αν έπρεπε ή όχι, όπως εσείς λέτε, δεν μπορώ να το πω διότι δεν έχω ειδικές γνώσεις. Εύχομαι όλοι να περάσουμε ένα Καλό Πάσχα.
Χριστός Ανέστη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθώς ο Κύριος!
Χριστός Ἀνέστη, κ. Καβαλιώτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό σχόλιόν μου δέν εἶχε σκοπόν νά σᾶς ἐλέγξῃ, ἀλλά νά ὑπενθυμίσῃ εἰς τούς ἀναγνώστας σας ὅτι δέν πρέπει νά πλανώμεθα ἀπό τά ἐξωτερικά φαινόμενα, ὅτι τώρα πού ἤρθησαν τά μέτρα ἐπανήλθαμε στήν κανονικότητα καί νά πανηγυρίζουμε γι' αὐτό, καθ' ἥν στιγμήν οἱ σύγχρονοι ρασοφόροι Καϊᾶφαι σταυρώνουν καί πάλιν τόν Χριστόν, ἐνῷ οἱ σύμμαχοί των ψευδοπολιτικοί παραδίδουν βαθμηδόν τήν Ἑλλάδα εἰς τούς ἐχθρούς της.
Ἐπιτρέψατέ με τώρα νά παραθέσω κάποια Ἁγιογραφικά καί Ἁγιοπατερικά χωρία, πού τεκμηριώνουν τά ὅσα ἔγραψα:
1. «Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18).
2. «Οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Μέγας Βασίλειος, Patrologia Graeca ἤ ἐν συντομίᾳ P.G., τόμος 160, σ. 101).
3. «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101).
4. «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049).
5. «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, ἀνάθεμα» (Ζ’ Οἰκουμενική Σύνοδος, Πράξεις Α' και Ε', βλ. Πρακτικά τῶν Ἁγίων καί Οἰκουμενικῶν Συνόδων, Τόμος Γ', σελ. 230 καί 325, Ἔκδοσις Καλύβης Τιμίου Προδρόμου, Ἱερᾶς Σκήτης Ἁγίας Ἄννης, Ἅγιον Ὄρος, Αὔγουστος 1986, καί Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδόσεις Φῶς, σελ. 161).
Ἐν ἀγάπῃ καί Ἀληθείᾳ
Δ. Χατζηνικολάου
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Χατζηνικολάου
Ευχαριστώ για τις αξιόλογες πληροφορίες. Νομίζω ότι δεν διαφωνούμε, αλλά σε γενικές γραμμές τα ίδια λέμε. Πιο τεκμηριωμένα εσείς, πιο απλά εγώ ως μη ειδικός. Η αλήθεια είναι ίδια όπως και αν την εκφράσει κάποιος.
“Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν, καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς”, όπως λένε και οι Γραφές.
Καλή σας ημέρα
Καλή σας ἡμέρα καί Χρόνια Πολλά, κ. Καβαλιώτη! Μέ τήν εὐκαιρίαν αὐτήν, σᾶς εὐχαριστῶ καί γιά τίς χρήσιμες πληροφορίες πού, ὡς εἰδικός, ἀντλεῖτε ἀπό τήν δημοσιευμένην ἐπιστημονικήν ἔρευναν καί τήν μεταφέρετε ἀνιδιοτελῶς καί μέ ἁπλᾶ λόγια σέ μᾶς τούς μή εἰδικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφή