Ψηφίστηκαν οι νόμοι περί γάμου ομοφυλοφίλων, περί τεκνοθεσίας κλπ, έγιναν φασαρίες, αντέδρασε ο κόσμος, αντέδρασε η Εκκλησία. Ποίο το αποτέλεσμα; Ξεχάστηκαν όλα.
Να βλέπεις τώρα γιορτινές μέρες, Επισκόπους αγκαλιά και αγκαζέ με υπουργούς οι οποίοι ήσαν και είναι θερμοί θιασώτες των παρά φύσιν πεπραγμένων. Πως να αντικρύσεις λοιπόν αυτή τη Διοικούσα Εκκλησία, όταν η ίδια απαρνείται τα πιστεύω της; Τη φύση την ίδια; Και αναρωτιέσαι για ποιο λόγο φέρονται έτσι οι Πατέρες;
Ἡ ἀπάντησις εἰς τό ἐρώτημά σας, κ. Καβαλιώτη, εἶναι ἁπλῆ: Ἡ διοικοῦσα «Ἱεραρχία» δέν εἶναι Ὀρθόδοξος, ἀλλά συμμετέχει εἰς τάς ἑξῆς αἱρέσεις: (1) Οἰκουμενισμόν, (2) Σεργιανισμόν, (3) Οὐνιτισμόν (ἀπό 7-12-1965, ὅταν ἔγινεν ἐπισήμως «ἄρσις τῆς ἀκοινωνησίας» μέ τόν «πάπαν», ὁ ὁποῖος ἔκτοτε μνημονεύεται εἰς τά δίπτυχα τοῦ Πατρ/χείου Κων-λεως, ὅπως κατήγγειλε τό 1969 ὁ Μητροπολίτης Φιλάρετος τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς εἰς τήν ἀνοικτήν του ἐπιστολήν πρός τόν «ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς» Ἰάκωβον καί οὐδέποτε διεψεύσθη, βλ. http://orthodoxinfo.com/ecumenism/philaret_iakovos.aspx), (4) Νεο-εικονομαχίαν (πρβλ. τήν ἀπαγόρευσιν τῆς θεἰας κοινωνίας, τῆς προσκυνήσεως τῶν ἱερῶν εἰκόνων κ.λπ. κατά τήν διάρκειαν τῆς «πανδημίας»), (5) Νεο-αρειανισμόν (πρβλ. τήν νέαν αἵρεσιν, ὅτι ὁ Πατριάρχης Κων-λεως εἶναι δῆθεν «πρῶτος ἄνευ ἴσων», ὅπως εἶναι δῆθεν ὁ Πατήρ εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα, πού εἶναι βλάσφημος ἀντιτριαδική διδασκαλία), (6) «ὁ θάνατός σου ἡ ζωή μου» (πρβλ. τά «ἐμβόλια», τά ὁποῖα παρεσκευάσθησαν μέ κυτταρικάς σειράς φονευθέντων ἐπί τῷ σκοπῷ αὐτῷ ἐμβρύων), (7) ὅτι δῆθεν «ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι θεόσδοτος» καί ἄρα δέν δυνάμεθα νά τήν καταδικάσωμεν (πρβλ. τήν δήλωσιν τοῦ «Ν. Ἰωνίας» Γαβριήλ, τόν ὁποῖον ὄχι μόνον δέν καθῄρεσαν, ἀλλά κοινωνοῦν καί μετ’ αὐτοῦ), (8) «Δυνητισμόν», ὅτι δηλαδή δυνάμεθα νά κοινωνῶμεν ταυτοχρόνως καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον. Συμμετέχει ἐπίσης καί εἰς πολλά σχίσματα, ἤτοι: (1) Ἑορτολογικόν, (2) Αὐστραλιανόν, (3) Οὐκρανικόν, (4) «ἐμβολιαστικόν» (πρβλ. τάς ἀνοήτους φωνασκίας «ψευδεπισκόπων» τινων, ὅτι ὅσοι ἀρνοῦνται τό «ἐμβόλιον» εἶναι δῆθεν «ἐκτός Ἐκκλησίας», «Ναζί» κ.λπ.), κ.ἄ. Κατά τό ἱερόν Εὐαγγέλιον, τάς Οἰκουμενικάς Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας, ἡ ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τοιούτους λύκους μέ δοράν προβάτου εἶναι θανάσιμος ἁμαρτία: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἅγιος Μᾶρκος Εὐγενικός, Patrologia Graeca, τόμος 160, σ. 101).
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως είναι όλα αυτά. Παντως είναι κρίμα να φέρονται έτσι. Τότε σε τι διαφέρουν από τους Φαρισαίους; Μερικοί μου φαίνεται μόνο για το θεαθηναι είναι. Και πάλι κρίμα. Το καλό είναι ότι παίρνει η μπάλα και τους απλούς παπάδες που στηρίζουν τον λαό και στηρίζονται από αυτον.
ΑπάντησηΔιαγραφή