Ογδόντα και πλέον χρόνια μετά τoν Β΄ ΠΠ και μετά τα στρατόπεδα συγκέντρωσης όπου οι κρατούμενοι αναλόγως της κατηγορίας τους φορούσαν ρούχα ειδικού χρωματισμού ή ειδικά περιβραχιόνια, φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε σήμερα στη χώρα της δημοκρατίας, για ¨καθαρά μαγαζιά" για "καθαρά γήπεδα" για "μιαρούς ανθρώπους", για "επικίνδυνους αρνητές" που θα μας οδηγήσουν σε οικονομική και υγιειονομική καταστροφή (χιλιάδες θα είναι τα κρούσματα σε συγκεκριμένους πληθυσμούς λένε οι αργυρώνητοι ειδικοί).
Δεν υπολογίζουν τα διαφορετικά ευρήματα, τα δεδομένα που μιλούν για νόσηση εμβολιασθέντων ή και για θανάτους ακόμη, δεν υπολογίζουν τους νοσήσαντες. Είναι μόνον δύο οι ομάδες. Οι εμβολιασμένοι και οι μη. Οι αρνητές.
Μα δεν καταλαβαίνουν ότι οι αρνητές του ιού και οι αρνητές των εμβολίων είναι πολύ λίγοι; Πολύ μικρή μερίδα; Ο λαός αντιδρά, και πρέπει να αντιδράσει περισσότερο, για τα μέτρα, τα κατασταλτικά, τα τιμωρητικά. Τον διαχωρισμό. Το περιβραχιόνιο. Η φασαρία γίνεται για το δικαίωμα του καθενός να αποφασίζει αυτός για τον εαυτό του. Και όσον αφορά το ότι ο μη εμβολιασμένος είναι κίνδυνος για το περιβάλλον του, αυτό απεδείχθη πλέον ότι είναι αναληθές. Ο εμβολιασμένος μεταδίδει και διασπείρει εξίσου.
Σ ένα ενδιαφέρον άρθρο του για το θέμα (www.dikastis.blogspot.com) o εφέτης Π. Μολυβδάς καταλήγει με το εξής, που πρέπει να έχουν κατά νουν όλοι:
Η ¨βολική¨ άποψη του ότι το επικείμενο μέτρο του υποχρεωτικού εμβολιασμού και των αυστηρών κυρώσεων, που θα τον συνοδεύουν, δεν αφορούν ¨εμάς¨ αλλά αφορούν τους ¨άλλους¨ είναι η πιο ¨ασφαλής¨ οδός για τα επόμενα ενδεχομένως μέτρα και κυρώσεις, που δεν θα αφορούν τους ¨άλλους¨ αλλά ¨εμάς¨…
Ο Χριστός μας όταν απευθυνόταν σε έναν ασθενή αδελφό, ποτέ δεν τον έκανε καλά με το ζόρι, αλλά πάντα ρωτούσε: Θέλεις υγιής γενέσθαι; Και σίγουρα όχι με σκοπό να γίνει υγιής για να μη κολλήσει άλλους ή να μπορεί να κάνει ότι θέλει συνεχίζοντας τον ίδιο αμαρτωλό παρελθόν του. Πότε δεν έκανε ένα θαύμα με το ζόρι για να γίνει καλά κάποιος και να μην κολλά άλλους. Πιστεύω ότι και αν γινόταν κάτι παρόμοιο με το σήμερα πάλι θα ρωτούσε πριν κάνει κάτι: Θέλεις να σε προστατεύσω από την τάδε ασθένεια ώστε ούτε εσύ ούτε κάποιος άλλος να πάθει κάτι κακό; Εμάς τώρα πάνε να μας επιβάλλουν με το ζόρι κάτι, τάχα για να μην αρρωστήσουμε και για το καλό μας και το καλό των άλλων. Και λένε ότι πιστεύουν στο Θεό και το κάνουν από αγνό ενδιαφέρον ενώ στη πραγματικότητα ουδεμία σχέση έχουν με τον Κύριο και αμφιβάλω αν έχουν διαβάσει και εντρυφήσει ποτέ στην Καινή Διαθήκη να δουν τι πρεσβεύει και τι ζητάει ο Χριστός μας από όλους εμάς. Υποκρισία στο έπακρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εκτίμηση Καράτσης Ιωάννης
Αποδίδεται στον Μπρέχτ, αλλά είναι ενός Γερμανού πάστορα και , δυστυχώς, επίκαιρο .
ΑπάντησηΔιαγραφή«Όταν οι ναζιστές ήρθαν για να πάρουν τους κομμουνιστές, σιώπησα επειδή δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν φυλάκισαν τους σοσιαλδημοκράτες, σιώπησα γιατί δεν ήμουν σοσιαλδημοκράτης.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους συνδικαλιστές, σιώπησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβαίους σιώπησα γιατί δεν ήμουν Εβραίος
Όταν ήρθαν να συλλάβουν εμένα, δεν υπήρχε πια κανείς για να διαμαρτυρηθεί».
Martin Niemoeller (1892-1984)