Ιουνίου 28, 2008

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ - IΙ

Aν και δεν είναι η κατάλληλη ημέρα και ώρα για να γράφει κανείς post και απαντήσεις, ωστόσο επειδή έγιναν αρκετά τα σχόλια στην προηγούμενη ανάρτηση θέλω να πληροφορήσω τους αγαπητούς συναδέλφους που διαβάζουν το ιστολόγιο τα εξής:
1. Θα απαντήσω συνολικά στα σχόλια από Δευτέρα
2. Επειδή υπάρχουν και κάποια όρια, έχω συντάξει συγκεκριμένες προτάσεις για αλλαγή του τρόπου εξετάσεων με αποδέκτη το Υπουργείο και τις αρμόδιες υπηρεσίες μαζύ με την παραίτηση μου από την επιτροπή εξετάσεων ειδικότητας για την παιδιατρική, εφόσον δεν υπάρξει προοπτική εφαρμογής της πλειονότητας τουλάχιστον.
3. Και βέβαια δεν μπορώ να δεχθώ την άποψη ότι δεν πειράζει που κάποιος δεν απάντησε στις λοιμώξεις (το 70-75% της παιδιατρικής πράξης) και δη σε στοιχειώδεις ερωτήσεις. Όταν μάλιστα βλέπω την αντίδραση (διαχρονικά) σε μη απαντήσεις για επιμέρους τμήματα της παιδιατρικής. Όλα τα πεδία πρέπει να θεωρούνται εξίσου σημαντικά, αλλά θα πρέπει επίσης να υπάρχει μια κόκκινη γραμμή πέρα από την οποία δεν θα θεωρείται επιτυχών ΚΑΝΕΙΣ. Ο συμψηφισμός των βαθμολογιών δεν αποτελεί λύση. Έτσι οποιοσδήποτε εξεταζόμενος μπορεί να μας κατηγορήσει για διαρροή θεμάτων προς μία κατεύθυνση. Με τον τρόπο αυτό δεν παράγουμε παιδιάτρους.
4. Σύντομα θα αναρτήσω τις προτάσεις για αλλαγή του τρόπου εξετάσεων αλλά και ορισμένα σχόλια για μεταβολή του εκπαιδευτικού στόχου για τους ειδικευόμενους.
5. Και βέβαια, θα επαναλάβω την βασική άποψη μου ότι εξετάσεις πρέπει να γίνονται κατά την είσοδο στην ειδικότητα (όποιος επιτυγχάνει ξεκινά) και κατά τη διάρκεια της ειδικότητας. ΟΧΙ στο τέλος. Δεν έχει νόημα. Θέλουμε δεν θέλουμε μετά τόσα χρόνια ειδίκευσης θα δώσουμε τον τίτλο σε όλους. Αργά ή γρήγορα.

Εύχομαι καλό υπόλοιπο του καυτού ΣαββατοΚύριακου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου