Αυγούστου 06, 2020

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ - ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ



Στο ιστολόγιο κατά τεκμήριο αναρτώ δικές μου φωτογραφίες. Αυτήν όμως μου την έστειλε φίλος, τον οποίο και ευχαριστώ.  Μου άρεσε και απορώ πως μου διέφυγε μιας και είναι από την παραλία της πόλης. Ίσως η βόλτα που κάνω είναι σε άλλα σημεία. 

Το θέμα είναι άλλο.  

Πρώτον: Είναι σωστό αυτό που γράφει; Ο καθείς το κρίνει με τα δεδομένα που έχει. Κατ΄εμέ η εξάπλωση του φόβου αποτελεί μια πραγματικότητα που  μπορεί να προσλάβει πανδημική μορφή και να έχει αποτελέσματα χειρότερα της λοίμωξης. Από την άλλη μεριά, η βλακεία είναι μια διαχρονική ενδημική κατάσταση με χαρακτήρα μόνιμης πανδημίας και ιδιάζον χαρακτηριστικό ότι είναι ανίκητη.
  
Δεύτερον: Ο αγαπητός κ. Χρυσοχοϊδης ποιον πρέπει να συλλάβει τώρα; Αυτόν που το έγραψε; Αυτόν που το φωτογράφησε; Ή εμένα που το ανάρτησα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: