Ιανουαρίου 22, 2021

ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣΚΕΣ

Πέντε λόγοι για να φορά κάποιος μάσκα έστω κι αν έχει εμβολιαστεί:

  1. Κανένα εμβόλιο δεν είναι 100% αποτελεσματικό
  2. Τα εμβόλια δεν παρέχουν άμεση προστασία
  3. Τα εμβόλια πιθανόν δεν εμποδίζουν τη μετάδοση του ιού
  4. Οι μάσκες προστατεύουν τα ανοσοκατασταλμένα άτομα
  5. Οι μάσκες προστατεύουν από όλα τα στελέχη του ιού – και τα μεταλλαγμένα
Medscape January 2021


Σχόλιο: Τα παραπάνω είναι σωστά, αλλά έτσι όπως τα παραθέτουν οι ιθύνοντες υπάρχει και δεύτερη ανάγνωση. Γιατί κάποιος να κάνει το εμβόλιο και να εκτεθεί δυνητικά σε σοβαρές ανεπιθύμητες ενέργειες αφού

- μπορεί να μην προστατευθεί και ειδικά άμεσα

- μπορεί να μεταδίδει τον ιό

- μπορεί αν είναι ανοσοκατασταλμένος να το έχει κάνει άδικα το εμβόλιο 

- μπορεί να προσλάβει ένα μεταλλαγμένο στέλεχος και να νοσήσει. 

Έτσι όπως τα λένε οι ειδικοί, μήπως θεωρείται καλύτερο να φοράμε μάσκα αντί να κάνουμε το εμβόλιο;;;


 



4 σχόλια:

Κ. Σιακαβελλας είπε...

Οι επιγενετικές αλλαγές που μπορεί να προκαλέσει ένα mRNA με τήν είσοδο του στο κύτταρο μπορούν να τρποποποιήσουν το γονιδίωμα του.
Οι κυριότεροι επιγενετικοί μηχανισμοί που μπορουν να ενεργοποιήσουν ή να αδρανοποιήσουν γονίδια είναι τρείς
1.Μεθυλίωση βάσεων κυτοσίνης στο DNA
2.Τροποποίηση ιστονών
3.Μόρια RNA μικρού μήκους όπως mRNA
H ύπαρξη επιγενετικής κληρονομικότητος εχει τεκμηριωθεί για γονίδια που ρυθμίζουν την ανάπτυξη του εμβρύου.
Πώς λοιπόν να θεωρήσουμε ασφαλή τα mRNA εμβολια;

Γεωργία Παναγοπούλου είπε...

Σας σέβομαι και σας εκτιμώ ως λοιμωξιολόγο, όμως:
"Κάλλιον το προλαμβάνειν, ή, το θεραπεύειν" παραπέμπει σε εμβολιασμό.
Μάσκα:προφύλαξη πρόχειρη,παροδική, αμφίβολης κάθε φορά αποτελεσματικότητας-άρα προς εμβολιασμό.
Αν προσπεράσουμε τους φόβους για ελλείψεις και ανεπιθύμητες δράσεις των νέων εμβολίων που θα αναδειχθούν στη διαδρομή του χρόνου, τάσσομαι ανεπιφύλακτα υπέρ του εμβολιασμού, με το ενδεχόμενο επανάληψής του με άλλο βελτιωμένο, εφ' όσον υπάρξει.
Γεωργία Παναγοπούλου-Παιδίατρος

JOHN KAVALIOTIS είπε...

Κον Σιακαβέλλα Κ.
Ενδιαφέροντες οι προβληματισμοί σας, αλλά αρμόδιοι να σας απαντήσουν οι γενετιστές. Επίσης θα πρότεινα να απευθυνθείτε σε πολυσχιδή παιδίατρο της πόλης σας (επι παντός επιστητού), ο οποίος πρόσφατα δημοσίευσε στο F/B άρθρο για το εμβόλιο και τις ανεπιθύμητες ενέργειες του εμβολίου, με ερωτήσεις που υποτίθεται του κάνουν οι γονείς και αυτός δίνει τις απαντήσεις. Κατά περίεργη σύμπτωση ταυτόσημο άρθρο με τις ίδιες ερωτήσεις και απαντήσεις υπάρχει σε ιατρικό site της αλλοδαπής δημοσιευμένο λίγο καιρό πριν τη δική του ανάρτηση. Ίσως σας δώσει απάντηση.

JOHN KAVALIOTIS είπε...

Καν Παναγοπούλου Γ.

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας και τα καλά σας λόγια. Πιστεύω ότι δεν κατανοήσατε την ανάρτηση και αυτό το χρεώνω σε μένα. Ίσως δεν απέδωσα καλά (ή ευθέως) αυτό που ήθελα να πω.

Η ανάρτηση έχει χροιά ειρωνική. Κριτικάρω τον τρόπο γραφής των οδηγιών και αυτό που εκπέμπουν. Κάποιος που θέλει να φέρει αντιρρήσεις στον εμβολιασμό θα τις διαβάσει με τη ματιά που αναφέρω παρακάτω από τους λόγους και θα δικαιολογήσει την άρνηση του εμβολίου.

Αυτά που λέτε εσείς είναι πολύ σωστά και δεν τα αρνείται κανείς. Αν διαβάζετε όμως το ιστολόγιο μου συχνά (και ειδικά από πέρισυ τον Φεβρουάριο οπότε γράφω σχεδόν αποκλειστικά για τον ιό και την πανδημία), θα δείτε πόσο αρνητικός ήμουν πάντα για τη μάσκα. Δεν θεωρώ ότι προστατεύει στο βαθμό που οι επίσημες αρχές λένε. Εξάλλου και αυτές οι αρχές είχαν πολλές παλινωδίες ώσπου να αποφασίσουν το θα γίνει. Τώρα τη δέχομαι λόγω προστίμου. Το ίδιο φαντάζομαι και ο περισσότερος κόσμος.

Τώρα, ως προς το εμβόλιο. Έχω γράψει αρκετά άρθρα, αλλά όπως θα δείτε δεν έχω πάρει θέση. Θα έλεγα είμαι ουδέτερος. Παραθέτω τα δεδομένα νόσου και εμβολίου, τους μηχανισμούς δράσης των RNA εμβολίων, διάφορες απόψεις της βιβλιογραφίας για τις τυχόν ανεπιθύμητες ενέργειες κλπ. Θέση όμως για να πω "ναι" ή "όχι" δεν έχω πάρει. Ο κάθε γιατρός έχει νουν και ικανότητα να συνθέσει μέσα από τα συνεχή δημοσιεύματα της ιατρικής βιβλιογραφίας την άποψη του και να πράξει το ανάλογο.

Εκείνο που δεν δέχομαι είναι να με πει κάποιος αντιεμβολιαστή. Έχω ασχοληθεί πολλά πολλά χρόνια με τα εμβόλια, και έχω γράψει πολλά για τα εμβόλια. Μάλιστα όλο το σκεπτικό μου και οι απόψεις μου (θετικές πάντα) για το θέμα των εμβολίων, περιλαμβάνονται στο βιβλίο μου "Εμβόλια, δεδομένα, θέσεις και αντιθέσεις". Ένα εκτεταμένο βιβλίο που περιέχει τα πάντα για τα εμβόλια με αναλυτικές οδηγίες αλλά και προσέγγιση από πολλές πλευρές. Δεν διαφημίζω το βιβλίο, αλλά επειδή ορισμένοι (τώρα με τον κορωνοϊο ειδικά) μου είπαν ότι είμαι λίγο αντιδραστικός γι αυτό δράττομαι της ευκαιρίας και αναφέρω όλα αυτά.

Δεν είμαι αντιδραστικός, είμαι επιφυλακτικός. Απλά περιμένω. Το να εκφράζει κάποιος (έστω και "ειδικός") απόλυτη γνώμη (για αποτελεσματικότητα, ασφάλεια, αντιδράσεις κλπ) για κάτι τόσο καινούριο, δυο πράγματα συμβαίνουν. Ή εξυπηρετεί συμφέροντα ή έχει άγνοια του περίπλοκου θέματος της ανοσίας και των εμβολιασμών.