Οι χαρακτηρισμοί βαρύτατοι για τους μη εμβολιασμένους. Ψεκασμένοι, τζαμπατζήδες, ανόητοι, ηλίθιοι, και τελευταία αλήτες. Μάλιστα αγαπητοί μου. Μια μεγάλη μερίδα πληθυσμού χαρακτηρίστηκε ως αλήτες. Από ακαδημαϊκό δάσκαλο. Καλό θα ήταν να ερευνήσουμε πως αυτός ο μη αλήτης έγινε καθηγητής. Με το μπόϊ του και την αξία του ή έρποντας και γλείφοντας στους κομματικούς διαδρόμους, στα πολιτικά σαλόνια και όπου αλλού μπορεί να βρει κανείς ανθρώπους του είδους του. Βέβαια είχαν προηγηθεί στους χαρακτηρισμούς και άλλοι προφέσσορες καθώς και μεγαλόσχημοι πολιτικοί. Και αυτός ο άνθρωπος είναι σύμβουλος αρχηγού κόμματος. Είτε από τη μία πλευρά δεις είτε από την άλλη και στις δυο πλευρές υπάρχουν σύμβουλοι του ιδίου ύφους και στυλ. Αλλοί στον λαό.
Εκεί κατάντησε η πατρίδα μας. Την διαίρεσαν για ένα προϊόν που αμφισβητείται ζωηρά από πολλούς. Άρα δεν έχει την καλή μαρτυρία. Άρα κακώς επιβάλλεται δια της βίας. Πιστεύω ότι η ελευθερία επιλογής και η σωστή ενημέρωση (όχι με τις συνεχώς αντικρουόμενες απόψεις και δηλώσεις των "ειδικών") θα είχε καλύτερα αποτελέσματα.
Με 19.000+ νεκρούς και με καθημερινές απώλειες της τάξεως των 80-100 ατόμων, με αποκορύφωμα τους 130 χθεσινούς νεκρούς, εμείς ανταλλάσσουμε χαρακτηρισμούς αντί να ψάχνουμε λύσεις. Η δαιμονοποίηση μιας ομάδας ανθρώπων, το μόνο που θα καταφέρει είναι να οδηγήσει σε έναν ιδιότυπο και παράδοξο "εμφύλιο". Εμβολιασμένοι και μη. Οι νοσήσαντες που βρίσκονται; Η κατηγορία φαίνεται εντάχθηκε αβλεπί στους ανεμβολίαστους.
Όσο για το εμβόλιο, κι εκεί από λάθη σε λάθη. Όταν ένα σκεύασμα εντός 10 μηνών αλλάζει δοσολογικά σχήματα λόγω του ότι τα προηγούμενα αποδεικνύονται ανεπαρκή, πως μπορεί να ισχυρισθεί κάποιος ότι δεν είναι ακόμη στο πειραματικό στάδιο; Τώρα χορηγείται το εμβόλιο, τώρα συλλέγονται τα στοιχεία για αποτελεσματικότητα και ανεπιθύμητες ενέργειες. Μια έρευνα πειραματική μπορεί να γίνει π.χ., είτε με 2000 άτομα (όπως έγινε στα παιδιά) ή με 2.000.000.000. Απλά συλλέγονται πιο πολλά στοιχεία, αλλά δεν παύει να είναι έρευνα. Γνωστό στην ιατρική ότι τα δοσολογικά σχήματα μπορεί να αλλάξουν στην πορεία. Όταν όμως κυκλοφορήσει ένα εμβόλιο, έχει ήδη δοκιμασθεί σε διάφορα σχήματα πολύ πριν από την κυκλοφορία του. Στη συνέχεια μπορεί κάποια στιγμή να αλλάξει το σχήμα αφού κυκλοφορήσει, χρησιμοποιηθεί επί μακρόν και διαπιστωθούν οι επιπτώσεις του σχήματος. Αυτό συνέβη με κάποια εμβόλια πχ μηνιγγιτιδοκοκκικό, πνευμονιοκοκκικό. Βέβαια, πολλοί ισχυρίζονται ότι εδώ πρόκειται για πανδημία και δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε. Να γίνει δεκτό αυτό αλλά να γίνει επίσης δεκτόν ότι ακριβώς πρόκειται για συνεχιζόμενη έρευνα. Δεν είναι κακό να παραδεχτείς την αλήθεια, κακό είναι να την αποκρύψεις με ψέματα.
Κυκλοφορούν μάλιστα δηλώσεις που τονίζουν ότι όταν πας να εμβολιαστείς υπογράφεις κάποια χαρτιά, άρα είναι μελέτη προϊόντος υπό έρευνα. Αυτό ήταν γνωστό από την αρχή. Και είναι γνωστό στους γιατρούς ότι εφόσον υπογράφεις, αναλαμβάνεις όλους τους τυχόν κινδύνους και συμμετέχεις στη διεξαγόμενη έρευνα. Ειδάλλως δεν έχει νόημα να υπογράψεις για ένα εγκεκριμένο φάρμακο ή για μια εγκεκριμένη αντιμετώπιση. Απλά δεν ενημερώνεται ο κόσμος για το τι σημαίνει η υπογραφή αυτή.
[Μια άλλη κατάσταση στην οποία υπογράφει ο ασθενής ή οι συγγενείς του είναι όταν πρόκειται να υποβληθεί σε σοβαρή χειρουργική επέμβαση. Με το χαρτί εκείνο δηλώνεται η συγκατάθεση για όλη τη διαδικασία και τα μετά τη διαδικασία.]
Τέλος, μια απορία. Ακούμε συνεχώς ότι οι δύο δόσεις δεν καλύπτουν τις μεταλλάξεις, δεν καλύπτουν την omikron η οποία μάλιστα διαφεύγει πλήρως το εμβόλιο και τη φυσική ανοσία, γιαυτό και πρέπει να λάβουμε και τρίτη δόση (πιθανόν και τέταρτη). Δεν άκουσα όμως επαρκή εξήγηση για το μηχανισμό προφύλαξης. Δηλ. η καταστολή της μετάλλαξης είναι θέμα ποσοτικό των αντισωμάτων; Αυτά θα αυξηθούν κάποια στιγμή. Μετά θα υποχωρήσουν. Μετά και άλλη δόση; Μνήμη δεν προκαλούν τα εμβόλια; Η φυσική ανοσία δεν επάγει μνήμη;
Μήπως χρειάζεται διαφορετικό εξ ολοκλήρου εμβόλιο;
3 σχόλια:
Γεια σας κ.Καβαλιώτη,
Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι αυτά τα σχόλια είναι απαράδεκτα.Ειδικά όταν τα εκφράζει ένας μορφωμένος άνθρωπος,ένας καθηγητής υποτίθεται....Θλιβερή εικόνα.
Από την άλλη,στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης...στα σχόλια που ακολουθούν την αναγγελία του θανάτου ενός συνανθρώπου μας...τι να πει κανείς;χαρά μεγάλη των εμβολιασμένων όταν φεύγει από κορονοϊό ένας μη εμβολιασμένος·ενθουσιασμός των μη εμβολιασμένων όταν πεθαίνει από ανακοπή κάποιος που έκανε πρόσφατα το εμβόλιο.Σχόλια ειρωνικά,σκληρά,με κακία...κι από τις δυο πλευρές.Άγρια πράγματα...
Παρατηρώ τα νέα παιδιά,που δεν ασχολούνται με το αν ο φίλος τους εμβολιάστηκε ή όχι·με εμβόλιο ή τεστ θα πάνε μαζί στη σχολή τους,θα βγούνε για καφέ,θα γελάσουν ,δεν θα διαφωνήσουν για τον ιό.Ίσως κάνουν το απλό:συμβιώνουν με το πρόβλημα.Και ζούνε τη ζωή τους.
Πολύ υγιές κι ελπιδοφόρο μου φαίνεται αυτό.
Καλό βράδυ,
Σόνια Χριστοφορίδου
Πολύ εύστοχα και ενδιαφέροντα όσα γράφετε!
Καλημέρα,
Απλώς για το τυπικό:ο συγκεκριμένος καθηγητής είπε «αρνητών» κι όχι «αλητών» όπως ακούστηκε αρχικά.
Σόνια Χριστοφορίδου
Δημοσίευση σχολίου